Älskade Lilla Gubbe

Han är så jävla söt lilla Maxen!
Han vägrar gå på pottan på dagis,så igår var det bråttom hem för då va han bajs nödig!
Så jäkla söt unge han är.
Sen igår kväll åkte vi på stan runt 17 typ å det va inga problem alls.Han kissade inte på sig en enda gång!
Å då va vi borta i två timmar typ!Sen kom vi hem å då gick han direkt å kissa...Jag fattar det inte!Min lilla überunge
Han är fan bäst i världen,fattar inte hur jag skulle klara mig utan honom!
Sen igår morse då...då kommer han in till oss kl 6 typ å lägger sig ett tag.
Sen ska han ligga på min arm...sen börjar han lukta på mig...så sniffar han några gånger å sen säger han
"Mmm Mamma Kaka"
Sen luktar han igen å säger samma sak!
Så jävla söt!Haha mamma luktar kaka :D
Ja så lever livet här hemma iaf!
Imorn ska jag å Peter ut å käka på restaurang oxå,så Max ska hem till morfar å sova där.
Så snart ska jag dra iväg till ikea å köpa några pottor som mamma mfl ska ha hemma hos sig :)
Kanon!
Nu är jag snart redo för tapetsering i bebisens rum!
Ska gå in å vaxa väggarna en sista gång nu sen är det bara å vänta tills jag kan sätta upp tapeterna :)
Wohoo det kommer bli såå fint!!

Kommentarer
Postat av: The Old One

tjaa,, fan va duktig han är :D



du ja länkar tilld in blogg från mig



kram <<<Buttan

2009-02-15 @ 14:31:23
URL: http://sweetmama.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0