Magsjuka, förkylning mm

Nu jäklar är det mkt som händer här...Först var det magsjuka!
I Torsdags vart Max förkyld å fick feber på natten...Så han är lite krasslig fortfarande.
Var på utvecklingssamtal oxå i Torsdags....Det gick superbra!
Max är mycket duktig på att prata sa dom :) Och väldigt förståndig för sin ålder *skryt* men dom sa ju så
Undrar vem han fått det ifrån?Inte mig iaf haha :P
Sen har vi lyckats få han torr nu oxå :)
Så nu är han en stor pojke!!
Det händer knappt nå "olyckor" heller!
Idag har han klarat av hela dagen utan en enda olycka!!KANON!
På natten får han ha blöja ifall det händer något...herregud det har bara gått 3 dagar än...
Men imorse när han vaknade så hade han inte kissat en endaste droppe!
Så han gick på pottan direkt när han vaknade och kissade...
Jag fattar ingenting!hur kan han det där när vi inte ens har pott tränat?
Jaja duktig är han iaf,det är skit skönt!
Mkt skryt låter det som nu men det känns fan bra!

Annars så har jag jobbat min sista lördag nurå :) Fyyy faaan va skönt!
Bebisen sparkar å mår bra kan jag väl säga haha!Shit vilka kickar man får ibland.
Nu har jag passerat v 25 och fortfarande har jag inte gått upp ett endaste jävla hekto!
Tack bebis tack!
Även fast räkan är lika stor som Maxen :)
Hoppas man inte går upp så mkt heller...Men nu har jag börjat käka lite onyttigheter så det kommer nog...
Fan då...Men jag måste börja motionera sen när jag slutar jobba :)
Inte långt kvar nu!
Om allt går min väg så slutar jag 20 Mars :)

Nu ska jag fortsätta att sätta upp recover i bebbens rum....för det har ju bara tagit några veckor...
Tapeterna har kommit för längesen men det tar tid det här...Dryyyg olle!
Yeah well...ska nog äta lite odis nu ja

Prutt






Kommentarer
Postat av: madde

jag gick inte upp speciellt med sam så han va en liten beis men man kanske inte går upp så mkt med andra barnet... hiihi ni får ta å komma förbi nån helg så kan vi äta lite gott ha det bra kjam från oss

2009-02-17 @ 13:47:59
URL: http://mammamaddiz-blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0