Namnlistan!

Eftersom många vill veta vilka namn som vi har tänkt oss så har jag lovat att skriva en lista!
Det är rätt många namn & en del av dom gillar vi inte spec mkt.Men man vet aldrig.
Sen har vi börjat med tipset nu oxå, vi har 8 st redan som är med.
20:- kostar det & man gissar vilket kön det kommer bli.
Dom som gissar rätt får dela på potten!Spännande...
Jag börjar snart räkna neråt,går in i v 25 nästa vecka...Max kom i v 37+ nånting så det är bara 13 - 14 veckor kvar då :)
Jaja här är listan,vi börjar med killarna:

River
Rasmus
Johan
Erik
Alexander
Linus
Jack
William
Christoffer
Jesper
Kevin
Hampus
Teddy
Oliver
Lee
Sindre

Å tjejerna...finns lite fler av dom ;)

Nikkie
Chelsea
Celine
Melanie
Jenna
Hannah
Jonnah
Madeleine
Victoria
Nova
Elina
Evangeline
Lilly
Nellie
Tyra
Alexandra
Nicole
Freja
Ida
Emmie
Evelinn

Dom jag har strukit under är mina favoriter så jävlar den som tar nått av dom! :P

Kommentarer
Postat av: madde

gilla oxå river :) hur känns det nu magen vuxit nått?? vi får höras du kanske har tid att ses nästa vecka??? kramkram

2009-02-05 @ 23:08:37
URL: http://mammamaddiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0