Får man säga att det är liiite jobbigt just nu??

Hoppas det iaf för det tänker jag göra!!
Förra veckan var typ skit hela tiden!!
Det började med migrän,kul...ja lite om man jämför med det som kom sen!
På Onsdagen hade jag fortfarande migrän men sen framåt kvällen så kom det en jävla tandvärk krypandes...
Eller typ ilningar kan man väl säga....Ok jag har vart hos tandläkarn för det förut men dom skulle försvinna sa han..
Så jag tänkte inte mer på det å gick å la mig...Under natten fick jag panik ont så jag gick upp å tog typ 6 panodil...
Hjälpte inte!
Så direkt på morgonen kl 8 fick jag ringa å få en akut tid kl 10:30...fan va skönt!
Å stackars Max ville ju bara att jag skulle leka med honom men det gick inte,jag bara låg å hade sån jävla värk!
Behöver ju inte säga att migränen vart värre då oxå..Så jag ringde mamma så fick hon komma å leka med han ett tag.
Han var hemma från dagis för han har lite krupp....
Sen åker jag upp till tandis iaf å träffar Eskil där...Vi snacka lite å vi prata lite om hur jävla ont det gör hos tandläkarn...
Jag sa att det värsta som finns är å dra ut tänder men han tyckte att rotfylla var värst..det har jag aldrig gjort så jag vet inte...Jaja men iaf så fick jag komma in på rummet & dom börja undersöka...Hon gjorde nå jävla test med nån kylspray på tanden som gjorde ont!Å dra åt helvete!Jag flög fan ur stolen sån jävla smärta vart det!
Tillslut fick hon den där assistenten hålla i mitt huvud för jag ryckte bara bort det!
Å det ska tilläggas att jag varken är rädd för tandläkaren plus att jag har riktigt hög smärttröskel!
Mmm sen tog dom lite bilder å hon kom tillbaka...
Jaha du måste rotfylla den här tanden!!
WHAAAAAAAAAAT????????
Va i helvete!!!
Jag kommer å dö!!Jag sa till å med att hon hellre kunde få dra ut den,men hon vägra eftersom den satt rätt långt fram i
munnen....jävla apa!
Va faan kan det bero på tänkte jag??Så klart det är den där jävla colan!
Jag dricker ju så in i helvetes mycket sånt skit!Fan va arg jag vart på mig själv just då!
Så jag vart arg & pratade med tandläkaren om det...å då säger fanskapet "det beror inte på det"
Nähe tänkte jag va fan är det dårå?
Det är en gammal lagning du har som det kommit bakterier under...
å hur i helvete kan dom komma in där??
Jo tydligen är det så att när dom lagade den tanden för längesen så vart det nog troligen inte riktigt rent så det kan ha legat kvar 2-3 bakterier där å nu är dom lite flera!Så dom vart instängda!
Shit va det koka i mig då!
Det var inte ens mitt fel!
All den här jävla smärtan å så är det en jävla tandläkare som kanske har slarvat lite!
Åh helvete!MUUUUUUUUUUUPPPPP JÄVLARRRRRRRRRRRRRR!!!!!!
Jaja jag fick ju gilla läget,jag va ju tvungen att få bort smärtan!
Hon sa att hon skulle sätta i en ny provisorisk lagning...fan va skönt tänkte jag,det gör ju iaf inte ont!
Mmm så hon börja ge mig en spruta....jag tyckte inte den tog så bra men jag vart ju bedövad iaf...
Så börja hon borra!Å dra åt helvete!Smärta på smärta!!Så jävla illa...jag försökte slita mig därifrån men det gick inte!!!!!
Jag måste borra lite till sa hon det är snart klart!
Mmm visst att det var...nu måste jag lägga en till spruta i nerven!!!!!Annars kan jag inte fortsätta för det kommer göra skit ont...
helvete!
Det kommer göra lite ont när jag lägger sprutan sa hon....yeeeey kul!
Det går fan inte å beskriva hur jävla ont det gjorde!Jag har ALDRIG varit med om nått liknande förut!!!
Visst den börja verka på typ 5 sekunder men just när hon stack den i nerven....jag skrek å jag klara fan inte av det.Jag började till å med tjura lite i ögat!Å det gör inte jag ofta pga av smärta iaf!
Mmm så sa hon att jag var tvungen att komma tillbaka sen å rotfylla den då....
Helvete!
Hon sa att det kommer kännas ungefär lika mycket!
Jaaa vad glad jag blir...eller inte!
Jag ska faan sövas,allvarligt!Jag skiter i vad det kostar dom gör inte ett skit i mig om jag är vaken å kan känna smärtan!
NO WAY!
Så satt vi där å kolla på en tid då...ja det finns inte förrän i slutet på Maj....haha sa jag då kommer bebisen ut så det får bli till sommaren isåfall...
Det kändes ju lite bättre iaf....sen medans vi sitter där så kommer det in ett jävla ÅTERBUD!
typ den 6:e April eller nått!
Ja vi tar väl den då sa hon!
CRAP!
Så nu vet jag inte hur jag ska komma ur den här skiten!JAG VILL INTE!
Sen idag så fick jag ont i tanden igen...å jävlar va rädd jag blev!
Men det har gått över nu så jag hoppas det var falskt alarm!
Men tro inte att det är allt heller....
Max gick ju hem från dagge i Onsdags för att han hade lite jrupp,men det är lika bra tänkte jag eftersom vi ska åka till Åland på Lördag...Mmm så jag tog hem han å börja med hans medicin direkt!
Mmm hjälpte de...nej!
Så igår kl 7 ringde jag till akuten för vi brukar åka dit när han inte kan andas så får han inhalera andrenalin & ventolin ett par ggr å sen är det bra..
Så vi åkte upp direkt på morgonen igår å han fick andas 2 ggr...Han blev inte bra....
Han fick andas 2 ggr till....ingen förbättring...
Nu hade vi setat där i 4 timmar...Max somna....jag va hungrig som ett sepe...migränen kom tillbaka...
Sen kom doktorn igen....han va fortfarande inte bra...in å inhalera 1 gång till...å 1 gång till...
Nix pix,det gick inte!
Han var lite bättre iaf än när vi kom in som tur var!
Sen fick vi köra 2 ggr till tror jag det va å då vart det lite bättre,så vi fick permis så vi åkte hem...
6 timmar satt vi där uppe igår!!
Helvete att det ska ta sån jävla tid!
Så igår när vi kom hem var jag så jävla ap trött så jag ville bara sova...men inte Max inte...
Spela bandy mamma...å nej!
Sen kom iaf Peter hem å jag tänkte gå å lägga mig en stund...Trodde jag!
Max är inne i en riktigt jobbig period nu kan man väl säga....Det är BARA mamma mamma hela tiden.
Peter får inte ens följa med han å kissa...inte sätta på han strumpor eller nånting...
Så det var bara till å gå upp igen...Å får han inte som han vill så skriker han!
Å jag brukar faktiskt låta han skrika för han sa inte få som han vill jämt...Men jag lovar det är rätt tröttsamt när man vart uppe 3 nätter i rad plus setat på akuten X antal timmar...
Idag åkte Max till farmor å kommer hem på Måndag skönt tänkte jag!
Men det är fruktansvärt alltså....han har vart borta i 2 timmar nu å jag saknar han såå sjukt mkt!
Men jag ska fan passa på å vila idag!
Peter ska iväg på nån spelning så jag är helt ensam!
Fan va jag ska sova!
Ja det här var min vecka de....
Hoppas nästa blir bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0