Så var det dags igen!

Nu har magsjukan slagit till hos oss igen!!
Herregud,det var fan bara 3 veckor sen sist vi var sjuka!Nu får det väl ge sig tycker ja!
Får väl se om jag klarar mig nu då,Peter vart sjuk idag å macke va lite dålig i lördags.
Men det löser sig nog.Max sa till å med till då att han skulle bajsa på pottan fast han va så dålig i magen!
Å det hände inte en olycka!Fan jag är så jävla stolt över den lilla überungen så det finns inte!
Han är ju för liten!Men det förstår ju inte han!Han är så jävla klöver den där grabben!Å så 2 päron till pärents!Haha
Jag försöker å inte skryta men det är ju så jävla svårt!Jag vill ju egentligen bara skrika ut att han är den smartaste ungen i hela världen å super bäst å han kan allt å ja ni förstår...Men det går ju inte!


Nu slutar jag iaf snart jobba!Det ska bli såå jävla skönt!
Peppar peppar så har jag inte känt av nånting i händerna den här gången....än!
Hoppas hoppas jag klarar mig!Känns fortfarande inte som att jag är spec gravid heller.
Inte så stor mage å inga gravid kilon än!!
Men nu är det iaf fart där inne kan man säga....Damp barn AB!
Med Max så kunde jag klocka honom när han skulle vakna...
Kl 21, 00, och kl 03 Det var 3 gånger per natt han vaknade i magen och var vaken ca 1 timme.
Den här räkan vaknar varannan timme å är vaken minst 1 timme!
Plus att den vaknar så fort jag vaknar till minsta lilla!Så snacka om lätt väckt sak!
Max vaknade dom tiderna när han kom ut sen oxå å det va ju inte så jobbigt men med den här...
Ja vad ska man säga....kan han inte få kolik oxå så får vi aldrig sova!Det vore väl kul!?
Jaja vi får väl se vad som händer!
Jag va iaf upp till bm förra veckan å allt lät ap bra,jag är så glad för jag ligger typ 1-2 kurvor under nu mot vad jag gjorde med Max....så jag ligger i den som är näst högst upp...Med Max låg jag lite över den högsta!!
Ohhh hoppas den inte väger 4.6 iaf!!
Fast stora barn ska det vara...eller kan det vara så att det är en tjej å att det är därför jag inte gått upp så mkt...??
Hmm jag är ju såå jävla nyfiken!Kan jag inte få veta snart!!
Nu har jag iaf gjort klart räkans rum!Jihooo så nu är jag beredd!
Den här gången tänker jag vara med i matchen iaf!
Men då går jag väl över så klart!Hoppas jag inte hinner tänka så mkt.Max va ute på 8 timmar efter vattnet gick så då kommer den här ut på 4 timmar då!Å jäklar om det går mer än det ;)
Har dom sagt 4 timmar så är det så!
Max vill iaf att den ska heta Anna om det blir en tjej & Adde om det blir en kille!!Haha
Undrar varför :P
Jaha inte mkt nytt som har hänt vi har typ bara vart sjuka hela tiden så.
Jag har shoppat lite iofs i sthlm förra veckan!
Hitta en skit snygg jacka åt Max!Så jäla het!
Sen beställde jag å Nicklas en massa kläder från USA å då hittade jag ju en massa Kiss tröjor åt Max...
Gissa vem som vart överlycklig!!!?
Han har gått i dom tröjorna sen han fick dom i Torsdags!!Han vägrar ha nått annat på sig!
Tur att han fick så många så man hinner tvätta upp dom emellan haha!Så jävla rolig!
Nu försöker han till å med sjunga med i Shout it out loud!Det låter riktigt bra!

Undrar om jag ska ta å städa lite när dom där två sover...Ska rensa mackans rum på lite grejer å flytta lite garderober in till nya bebisens rum å så.
Yeah Well

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0