Full rulle

Jäklar vad energi lill herrn har då!
Herregud jag blir ju helt slut!
Igår tex somna han 22:30!!Hallå hur normalt är det på en skala?
Å ändå sover han bara 1 timme om dagen på dagis!
Och efter dagis var vi ute typ hela kvällen,sen när vi kom in åt vi lite mat & badade...sen var det godnatt tyckte jag då vid kl 20:00...Ooooh neeej!
Mamma komma!Jaja jag kommer...In till sovrummet & där står lill fisen i sängen & har satt på en kiss dvd & spelar gitarr!
Mamma spela!
Haha tänkte jag,jag har ju ingen gitarr :)
Men jodå det hade jag för det hade Max redan fixat...här mamma atarren å så fick jag spela gitarr med våran stora vattkanna!Jihooo!Jag fick väl spela 30 sekunder ungefär innan han dissa mig!
Pappaaaaaa kommaaaaa!!!
Vaddå får inte jag spela mera sa jag
Nää pappa bättre säger skit ungen!
Mamma gå ut!
Jaha så det var bara att gå å känna sig besegrad!
Grr!
Jaja så är det,skönt att Peter får vara med nu iaf!Max har ju haft en så himla mammig period hur länge som helst nu...typ 1 år!!!Men nu får till å med Peter hjälpa honom när han ska kissa!!!Wohoo!!
Mamma kan inte stå upp å kissa säger han bara...hehe

Idag har jag mkt å göra...jag har tvättat upp alla babis kläder som jag hittade igår!!Jävla tur.dom har vart borta hur länge som helst så jag har haft lite panik här!
Men nu är dom tvättade å klara!Sen ska jag plocka lite här hemma oxå nu när jag är ensam
Sen skulle jag behöva åka å storhandla lite mat oxå...Ska nog ringa pappa å fråga om han ska med....
Plus att jag skulle behöva komma ner på stan å köpa nya skor till Max oxå...
Men jag tror inte jag vill göra så mkt för det är så fint väder ute...Jag vill nog mera ligga å sola hehe!
Fast det är skönt å få allt gjort...
För bebisen tror jag inte kommer på ett bra tag till!
Fast jag skulle behöva haft ut den till helgen iaf...då har jag massor att göra!
Rocklunda Marknad,flyguppvisning,Köpings yran,Rättviks marknan...Ja typ massor!
Men då ska vi se att ungen kommer ut på torsdag eller nått å vi får ju inte åka hem på en gång heller...
För den här ungen är ju lika stor som Max å då måste vi stanna kvar där säkert 1-2 dagar för att ta prover var 3:e timme som dom gjorde med mackan...
Jaja det blir som det blir!
Nu vill jag iaf ha ut den!Jag har samlat så mkt vatten så jag ser skit kul ut!
Å CTS:en har jag fått tillbaka i händerna så jag kan typ inte röra dom...men det är ju pga av vattnet.
Tur att det försvinner så fort den kommer!
Men nej annars så har jag inga bekymmer alls!
Ger mig fan på att det är en tjej....men i den här storleken....Jaja vi får se
Ska på kontroll imorn iaf :)
Idag ska den ju komma ut enl sista mens...jäkla seg unge,Max va ute för längesen!
Men det är 4 dagar kvar innan riktiga bf så jag väntar!

Max är på min sida & säger att om det blir en tjej ska den heta Nikkie :) Tack Max!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0