Nu ser jag allt klart!!

När jag väntade Max så sa jag till Peter att han kommer att komma på natten & på en helg...
Jodå kl 4 var vi på bb på Annandagen,så det stämde ju...
Nu har jag två olika scenarion som jag tror skulle kunna hända...Eller egentligen 3...
Det första skulle ju vara så typiskt...
Tänk er Sverige - Finland i final(Hockey VM)  det står 3-3 & det är förlängning...Så jävla spännande...
PANG!Å så gick vattnet...kul,vi missar finalen som Sverige vinner så klart.Och dom gör ett mål som alla pratar om!
Mmm det var Nr 1...
Nr 2. Jag går över 1-2 veckor & vi hamnar på 6 Juni....Peter åker till Sthlm själv för jag törs inte följa med.
Pang nu gick vattnet igen...Peter & dom är mitt i nått tal av nån snubbe så han hör inte mobilen...
Till slut får jag tag på han & säger att det är dags att komma hem men då har han blivit utbussad i buschen för det hade blivit bråk...så han hittar inte hem...När han väl är hemma så har jag fått ut ungen...MEN då får jag ensam rätt å bestämma namn!
Sen nr 3 som jag hoppas mest på är att den kommer på en vardag mitt på dagen typ å jag ringer till Peters jobb så
åker vi upp.Å Peters mamma kommer hit.
Jaja vi får väl se hur det blir...den får inte komma förrän 2-3 veckor minst.
Nu är det ju Valborg så då går det ju inte.
Sen den 2:a Maj ska vi på Kiss Expo
5:e Maj ska vi på cirkus
10: Maj är det Mora Träsk i Arboga
Å sen den sista helgen i Maj är det ju Rocklunda marknaden...
Så det är lite å göra!
Jag har inte tid just nu iaf!
Men det skulle ju vara så typiskt om vi får åka in när vi ska på Kiss Expo bara för Max har fått en så cool Kiss kostym!
Nej men så tidigt ska den inte komma!
Jag tror jag kommer få ganska precis på bf dagen faktiskt!För det har Jenny sagt! Å hon har alltid rätt!
Usch vilken huvudvärk jag har!
Ska nog ta en migrän tablett...Jag får göra det i krisfall sa doktorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0