Skumma känningar

Lite läskigt är det kan jag tala om...
Igår var vi ute precis hela dagen jag och Max...
Vi tog en promenad till pappa å sen gick vi därifrån till Peters jobb...
Sen vidare till lekparken där vi va i flera timmar!!!
Så man kan ju säga att jag fick en skiit lång promenad!Det va ju bra!
Men det roliga är att jag börjar känna h ur det trycker på om man säger så...hehe
Det kan ju varit för att jag var skit trött oxå men jag kände precis samma sak med Max innan han kom...Alltså det kanske tog nån vecka till men ändå.
Och nu på morgonen känns det mycket bättre men jag känner fortfarande av det!
Men det kanske började så här tidigt med Max oxå det kommer jag ju inte ihåg!
Jaja vi får se hur det blir,jag mår iaf skita bra...inga krämpor eller nånting alls...
Halsbrännan har inte ens kommit :)
Idag tror jag att vi ska ta å köra på Hälla Shopping först å sen tror jag vi drar till Tuna Park en sväng..
Egentligen skulle vi bara vara inne idag för Max är en riktig skit unge så fort vi ska göra nånting så jag har ingen lust att
hitta på något med han när han är på det viset!
Fan hela veckan har vi hittat på roliga saker som busborgen,badhuset,gått på kalas vart ute å spelat fotboll å en jäkla massa...men så är han så jävla tjurig å tvärar hela tiden...så idag tänkte jag Nej du skit korv du får sitta inne å bara tråka!
Men så är ju jag så jäkla rastlös oxå så jag måste hitta på något!
Men det känns ju lagom kul å ta med han ut på shoppingrunda....Jag kommer bli gråhårig i förtid!
Men jag måste handla lite nya bebiskläder faktiskt....bara lite....
Yeah well vi får se hur det här kommer gå...
Peter opererade iaf bort sina 2 visdomständer i förra veckan....Ehh jag har inte kunnat prata med han på typ 3 dagar!
Fyy faan va ont han har...
3 stygn vart det som går upp ändå på kinden!!
fy faan va svullen ha är,han ser ut som en hamster på ena sidan.Men nu borde det ge sig lite snart...
Men inatt så har han inte sovit alls för han har haft så jävla ont!
Usch jag är inte avundsjuk alls!
Å på Torsdag ska jag rotfylla min tandjävel oxå...Jaaa va kul!!
5000:- fattigare....gud vad jag ser fram emot det!NOT!
Så därför måste jag shoppa idag...lite tröst måste jag ha!
Sen ska jag kolla om vi ska boka våran semester idag oxå :) Måste ringa Anna å kolla vad dom tycker :)
Japp så ser de ut för tillfället

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0