Första BM besöket idag!

Ja kl 8 var jag hos bm idag :)
Vilken tur att jag var inte vart sjuk just då iaf!
Max är fortfarande riktigt dålig i magen men nu har det vänt iaf.Igår var det riktigt illa!
Nu vill han iaf äta,fast det kommer ut nästan direkt.
Så idag kunde inte Peter följa med till bm heller...stackarn inget UL & inget första besök.
Men hjärtljuden får vi iaf höra igen sen :)
Bm tyckte att hjärtljuden låg väldigt långt bort när hon lyssnade så hon fortsatte leta efter bättre ljud.
Till sist så hitta hon på den...Den ligger skit långt ner i magen!
Jätteovanligt sa hon,men hjärtat var så fint så!
Det roliga var ju när hon börja mäta sf måttet...hehe!
Måste jag säga att jag ligger 2 kurvor över "normalt" HAHA!
Så hon sa att jag inte ska räkna med att det här barnet blir mindre än Max!!
Herregud!Ska jag få en ännu större bebis än det?
Hur är det möjligt!
Max vägde 4582 gr när han kom å då kom han ändå i v 37 nånting...tänk om jag får gå hela vägen den här gången!!
Då kommer den här väga över 5 kg lätt...Yeah yeah sånt är livet.
Det var oxå därför jag inte känner så mkt sparkar för den ligger så himla långt ner.

Jag tror jag skippar Tallinn på Fredag oxå.
Törs fasiken inte riskera att jag blir sjuk där borta,fy farao!
Då åker jag hellre sen!
Nu ska jag kolla på Byggare Bob...som vi har gjort i 3 dagar nu :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

hahaha vad kul det skulle vara om du fick en som är större än max var haha det är bara jag som har tur o fick en lten bebis :P

2009-01-28 @ 18:17:53
URL: http://lillafamiljenolofsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0