Morr!!!

Idag morrar jag åt dagis!Fan va jag hatar det där stället!
Vi har alltså haft Max hemma från dagis i 2 veckor nu för att det går magsjuka där!
Men igår så hade dom inga nya fall så det va lugnt att komma,så mackan fick gå.
Han hade jättekul!Han va så glad hela dagen...
Sen kommer jag hem kl 18...ja gissa vem som har spytt då?
Jodå macke!
Va faan är det frågan om??Dagis jävlar!
Men han har "bara" spytt 2 ggr...men det va fan större spyor än vad en vuxen lägger!
Men däremot så kommer det ur baken,men hellre det!
Så nu väntar jag bara på å få skiten!Jag har inte tagit ett enda vitpeppar korn eller nått.
Max har pussat på mig å kramat mig med slemmiga händer så jag hoppas det kommer idag helst!
För jag ska ju åka till Tallinn på fredag,men om Peter eller jag blir dåliga nu så åker jag inte!
Det vägrar jag!
Men vi får väl se vad som händer å fötter!
Det är så synd om lilla mackan i fredags satt vi på akuten hela dagen för att han har ont i benen!
Igår var det värre i benen!
Jag vet inte vad som är fel,väntar på svar från doktorn.
Jaja men annars är det bra,ska till barnmorskan imorn är det tänkt om ja inte blir sjuk så klart.
Första gången jag går på kontroll den här gången å nu  är jag i v 24...skumt!Men så är de andra gången!
Nu ska jag försöka plocka lite medans mackan sover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0