Nedräkningen har börjat!

2 dagar kvar på jobbet nu!Fy faan va skönt!
Läget på fronten är som så här...
Jag har gått upp 1.5 kg...helt ok...ja jag vet att jag tjatar om det men det är rätt viktigt för mig.
Jag har INGA krämpor eller nått sånt alls!!Vad är det här?
Jag har inte känt av händerna,jag har ingen halsbränna å ingen foglossning....
Jag vägde 7kg mer när jag väntade Max & jag är övertygad om att det är därför jag mår så bra nu!
Jag behöver inte ens äta järntabletter eller nått sånt tillskott!!Så jävla skönt...
Hehe jag börjar typ varenda mening med Jag!Haha jaja men så är det!
Annars så är det lugnt,massa med förvärkar har jag å det är ju kul...eller nå.
Sen kan jag ju bara säga att den här ungen har både damp å adhd....i promise....vi kör lite kolik på det å
Ehh igår så höll han på å sparka mig i ja låt oss säga minst 3 timmar i sträck å då ljuger jag inte!
Herregud vad är det här för unge?
Jag var helt slut & kunde inte somna alls.Haha men visst det är ju bara roligt!Jag njuter av allting den här gången!
Vem vet jag är rätt så inställd på att det här blir sista barnet.Så då jäklar ska jag njuta!
Iofs så har jag sagt så här att om det är en kille *hoppas* så har jag ju ett försök kvar att försöka göra en tjej...
För mer än 3 ungar orkar jag inte!
Ska bli så spännande å se!
Konstigt nog så har jag känslan på en tjej ibland...det är nog för att jag mår så annorlunda nu mot förra gången!

Ja å nu har Max börjat förstå att man kan faktiskt kissa på andra pottor än sin egen oxå haha
Vi har ju fått tagit med en egen potta till Max på dagis för annars höll han sig hela dagen!
Men nu så verkar de ha släppt,han kissade till å med på busborgens toaletter i helgen!Det är skönt så slipper man släpa på en potta hela tiden.
Ibland sätter jag på han en blöja när vi ska på stan ifall att han inte hinner säga till men han vägrar kissa i den!
Han ska på toa haha...lillkorven där!
Igår fick jag lov å köpa en egen mp3 åt han oxå...han snor min hela tiden men nu har han en egen som han lyssnar på...
Vad säger man!

Å på fredag ska vi åka å kolla på en stuga oxå...vi kollade på den förra helgen oxå men det var bara utifrån,nu ska vi in å kika!Den ligger i Skinnsberg :D
Jag vill bara ha stuga där,ingen annan stans!!
Å det tar 2 minuter å gå till stranden!!!Så jävla bra!
Ja vi får väl se om den ser bra ut inuti oxå...jag har egentligen inte så stora krav men det som måste finnas är el & vatten!
Jag vägrar gå på mulltoa eller utedass!Sen får inte tomten vara för stor heller!
Sen kan det se ut hur som helst där inne,herregud det är ju en stuga...dom ska vara lite fula!
Det får absolut inte vara modernt å se ut som att det är nybyggt,nej nej det går inte!
Ja vi får se hur det går!

Hmm jag har skumma känslor i magen....undrar om den kommer tidigare den här gången med...
Går in i v 31 idag...Mackan kom i V 37 tror ja det va....
yeah yeah....jag ska iaf börja träna ute i spåret nu när jag slutar jobba...
Måste röra på fläsket nu medans jag inte är allt för stor :D

Oj oj nu tickar klockan...
Nej om man skulle ta å hoppa in i duschen nu å sen kanske hoppa i säng så man orkar jobba imorn...
fick jobba till 18 då med...slutar 15:30 på fredag iaf :) NAAAAJS!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0