Gremlins & Aliens

Så känns det i min mage just nu!Som att det är nån som kommer komma ut ur naveln typ!
Det är ett jäkla liv där inne hela tiden!Hur kan den ha så mkt energi?
Herregud,den håller på bra mkt mer än vad Max gjorde när han låg i magen!Så det här kommer bli kul!
Den var vaken kl 2 inatt & sen kl 5...Hmm bra tider..Not...
Jag har börjat vänta nu på att den ska ploppa ur!
Om man tänker tidsmässigt så kom Max ut nu på Torsdag!Så jag vill ha ut den här då med!
Men det kan jag ju glömma!Den här har det så jävla bra där inne så den kommer ligga kvar minst 2 veckor...Jo jag lovar!
Jag är så jävla säker!

I helgen har vi vart barnlediga,för Max skulle ju gå på Mora Träsk med Farmor.
Han älskade det!Han satt som ett litet ljus & lyssnade på varenda låt dom sjöng!
Så gullig han är!
Så här hemma har vi typ städat...Peter har jobbat som vanligt...men jag städade...
Och det skulle jag inte ha gjort för i Lördags låg jag typ hela dagen för jag hade så jävla ont i ryggen...
Jag tror ju att jag har samma ork & energi som innan jag vart på smällen...Men icke haha!
Jaja nu är det fint här hemma iaf!
Imorn ska jag upp til bm hoppas det blir sista gången!
Jag har samlat på mig en jävla massa vatten nu oxå...fast det märks inte så mkt...
Som om vattnet skulle ta slut moahaha!

I helgen fick Eddie en lillebror oxå!Äntligen!Som hon har väntat på att den skulle ploppa ut!Hon gick oxå över tiden...
Ja så mkt mer har väl inte hänt direkt...har bytt mob nr oxå...
Sen har jag börjat ladda ner filmer nu igen...får se hur länge jag törs moahahaha!
Nu ska jag fixa lite för snart kommer min älskade lilla son hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0