Ingen press inatt då!

Jaha så har man 12 dagar kvar till bf då...
Tidsmässigt så kom Max nu inatt!Så vi kör väl på det?Tycker det låter som en bra idé!!
Så idag ska jag fan hålla igång!Nu håller jag på å tvättar fönstren sen ska jag baka...
Sen ska jag dra till affären å köpa ananas!
Jag ska göra allt för att den ska komma snart!
Men jag lovar...den kommer den 26:e eller typ i början på Juni....å det bara för att jag försöker!
Med Max så var jag ju som vanligt så det var ju säkert därför han kom...
Närå jag ska väl inte göra så mkt för att påverka den,han kommer när han kommer!
Jag har iaf inga osm helst känningar än...Bara dom här jävla förvärkarna hela dagarna!
Helt sjukt att man inte har så med första barnet,men det är nog lika bra för då hade man väl trott att ungen skulle komma ut typ hela tiden!!
Annars så va jag hos bm i Tisdags å allt såg så bra ut så...
Lite högt blodtryck bara men det är ingen fara!När jag fick det med Max så va han ute inom en vecka!
Så bm tippade på ev nästa helg :) Det kan man ju tacka för isåfall!
Å jag får gå över typ 1 vecka max!Det känns oxå bra!
Däremot så har jag samlat på mig en MASSA vatten!Jag fattar inte vad det ska vara bra för!
Men så är det iaf!
Å bebisen väger över 4 kg skulle hon tippa på!Näää skojjaru???
Det visste jag ju redan!
Så typ det jag har gått upp förutom bebis,vatten & allt annats om har med bebisen å göra är typ 2 kg!
Ja tack!
Nej fan nu måste jag ta tag i fönstrena....har en jävla fågelskit på rutan!
Äckelfågel fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0